Regulamin sprzedaży kursów online w domenie kurs.ewachojcka.pl

§1. Definicje
1. Kurs – program online stworzony przez Sprzedawcę i dostarczany w postaci cyfrowej za pośrednictwem Strony.

2. Strona – strona internetowa dedykowana Kursowi dostępna pod adresem https://kurs.ewachojecka.pl oraz jej podstrony

3. Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna

4. Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 221 kodeksu cywilnego).

5. Regulamin – niniejszy regulamin

6. Umowa – umowa o dostarczenie treści cyfrowych w postaci dostępu do Kursu zawierana pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą w oparciu u Regulamin.

7. Panel kursanta – Miejsce na Stronie, w którym znajduje się Kurs.

8. Operator Płatności – Tpay – Krajowy Integrator Płatności S.A.

9. Sprzedawca – Ewa Chojecka prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Internet Planet Ewa Chojecka, AL Jerozolimskie 181 b, 02-222 Warszawa, NIP: 5221243614. Sprzedawca jest właścicielką Strony oraz twórczynią Kursu. Kontakt ze sprzedawcą możliwy jest pod adresem e-mail kurs@ewachojecka.pl

§ 2. Postanowienia wstępne
1. Za pośrednictwem Strony Sprzedawca prowadzi sprzedaż Kursów oraz świadczy na rzecz Kupującego usługę drogą elektroniczną polegającą na umożliwieniu Kupującemu zawarcia ze Sprzedawcą umowy o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Kursu.

2. Do dokonania zakupu za pośrednictwem Strony konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego:
– dostęp do Internetu,
– standardowy system operacyjny,
– standardowa przeglądarka internetowa,
– posiadanie aktywnego adresu e-mail
– posiadanie konta bankowego w Polsce umożliwiającego płatności online

3. Do korzystania z Kursu konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego:
– dostęp do Internetu,
– standardowy system operacyjny,
– standardowa przeglądarka internetowa z włączoną obsługą cookies,
– standardowa przeglądarka plików .pdf (np. AdobeReader),
– możliwość odtwarzania plików wideo,
– posiadanie aktywnego adresu e-mail.

§ 3. Prawa własności intelektualnej
1. Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że Kurs stanowi utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do którego prawa autorskie przysługują Sprzedawcy.

2. Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że dalsze rozpowszechnianie Kursu przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy do Kursu i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.

§ 4. Zakup Kursu
1.Ceny na stronie są podane w wersji netto i brutto. Ceny w koszyku są podane w wersji brutto.

2. W celu zakupu Kursu, Kupujący musi podjąć następujące kroki:
a) wybrać kurs oraz wariant Kursu spośród dostępnych na Stronie
b) kliknąć w przycisk Zamawiam/Zamów
c) wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia
d) wybrać sposób płatności ? wybór sposobu płatności ogranicza się do wyboru Operatora Płatności, ponieważ jedyną formą płatności za Kurs jest płatność elektroniczna za pośrednictwem wybranego Operatora Płatności
e) zaakceptować Regulamin ? akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do dokonania zakupu,
f) kliknąć w przycisk ?Zamawiam i Płacę?.

3. Po kliknięciu w przycisk Zamawiam i płacę, Kupujący zostanie przeniesiony na stronę Operatora Płatności celem dokonania zapłaty za Kurs. Po skutecznym dokonaniu płatności, Kupujący zostanie przeniesiony na Stronę z potwierdzeniem zakupu. Z tą chwilą umowę między Kupującym a Sprzedawcą o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Kursu uważa się za zawartą. Potwierdzenie zakupu Kupujący otrzyma również na adres e-mail podany w formularzu zamówienia. Kupujący otrzyma także fakturę, na podany w zamówieniu adres e-mail.

4. Kupujący nie może dokonać zakupu anonimowo, ani pod pseudonimem.

 

§ 6. Korzystanie z Kursu
1. Zakupiony Kurs zostanie udostępniony Kupującemu poprzez przesłanie mu na podany w formularzu zamówienia adres e-mail danych dostępowych do panelu kursanta.

2. Dane dostępowe, o których mowa w ust. 1 powyżej, zostaną wysłane Kupującemu niezwłocznie po zawarciu umowy.

3. Korzystanie z Kursu odbywa się z poziomu panelu kursanta i wymaga połączenia z Internetem.

4. Kupujący uzyskuje dostęp do Kursu na okres 365 dni od dnia zakupu.

5. Na podstawie Umowy Sprzedawca udziela Kupującemu nieograniczonej terytorialnie licencji na korzystanie z Kursu, przez czas wskazany w Umowie tj. czas udostępnienia Kursu.

6. Kupujący nie jest uprawniony do przenoszenia licencji, o której mowa w ust. 5 oraz do udzielania sublicencji. Licencja jest udzielana wyłącznie na rzecz Kupującego.

7. Kupujący nie jest uprawniony do wykorzystywania Kursu w celu prowadzenia szkoleń na rzecz osób trzecich, a także do świadczenia jakichkolwiek usług z wykorzystaniem Kursu na rzecz osób trzecich.

8. Licencja obejmuje prawo do korzystania z treści będących przedmiotem Kursu wyłącznie online poprzez Stronę, za wyjątkiem materiałów, które zostały oznaczone wyraźnie przez Sprzedającego jako materiały przeznaczone do pobrania.

9. Licencja obejmuje korzystanie z kursu przez jedną osobę.

10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za działania firmy Google i zmiany w panelu Google Ads. Kupujący przyjmuje do wiadomości , iż materiały zawarte w kursie mogą nie być w 100% zgodne z panelem Google Ads, którym posługuje się kursant. Może to mieć związek z jedną z poniższych przyczyn

  • Panel Google Ads kursanta zawiera funkcje, które nie są omawiane z kursie
  • Niektóre funkcjonalności Google Ads mogły zostać przeniesione w inne miejsce w panelu
  • W czasie pomiędzy ostatnią aktualizacją kursu a korzystaniem z kursu przez kursanta mogły nastąpić zmiany w panelu oraz obsłudze systemu Google Ads, które nie są uwzględnione w kursie.

 

§ 7. Odstąpienie od umowy

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy (Towaru), a gdy umowa dotyczy usługi – od dnia zawarcia umowy (podstawa prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny Dz.U. Nr 22,poz.271 ze zm.). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.
  2. Prawo do odstąpienia od Umowy, o którym mowa w ust. 1 dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc ma ono zastosowanie wyłącznie do Klientów będących konsumentami.
  3. Zastrzega się, że nie wiążą Klienta będącego konsumentem postanowienia Regulaminu, które stanowią niedozwolone postanowienia umowne w rozumieniu k.c. (art. 385(1) – art. 385(3) K.c. lub naruszają bezwzględnie obowiązujące przepisy prawne dotyczące zawierania umów z udziałem konsumentów lub, które zostały zamieszczone w rejestrze postanowień wzorców umowy uznanych za niedozwolone, prowadzonym przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
  4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
    a. świadczenia usług rozpoczętych za zgodą konsumenta
    b. dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania;
    c. umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;
    d. świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
    e. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
    f. dostarczania prasy;
    g. usług w zakresie gier hazardowych.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Kupującego w pierwotnej transakcji.

 

§ 8. Reklamacje
1. Reklamacje dotyczące Kursu należy wysyłać na adres e-mail Sprzedawcy: kurs@ewachojecka.pl
2. Sprzedawca zaleca, aby w zgłoszeniu reklamacyjnym zawarte zostały następujące informacje: dane identyfikujące Kupującego (?nazwa Użytkownika? lub adres e-mail wykorzystany przez Kupującego podczas zawarcia Umowy), zwięzły opis przedmiotu reklamacji oraz moment stwierdzenia/wystąpienia nieprawidłowości, a także żądanie reklamacyjne w stosunku do Sprzedawcy.
3. Każde zalecenie Sprzedawcy, które znajduje się w Regulaminie, ma w stosunku do Kupującego jedynie charakter niewiążącej wskazówki, z której Kupujący może, ale nie musi skorzystać. Nieskorzystanie przez Kupującego z zaleceń Sprzedawcy w żadnym stopniu nie wpływa na prawa Kupującego wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
4. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji.

§ 9. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami o dostarczenie treści cyfrowych na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.

2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
– zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
– zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą, skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.

3. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

§ 10. Dane osobowe i pliki cookies
1. Administratorem danych osobowych przekazanych w związku z Kursem jest Sprzedawca.
2. Kupujący nabywając dostęp do Kursu dobrowolnie podaje swoje dane osobowe. Podanie danych osobowych jest konieczne do zrealizowania zamówienia i świadczenia przez Sprzedawcę usług, o których mowa w Regulaminie
3. Kupujący ma prawo wglądu do treści dotyczących go danych osobowych, a także żądania poprawienia ich oraz usunięcia po zakończeniu kursu (usunięcie danych wiąże się z zamknięciem dostępu do kursu)
4. Podane przez Kupującego dane osobowe będą przetwarzane przez Usługodawcę tylko w celach sprzedaży i dostarczenia Kursu, o których mowa w niniejszym paragrafie, chyba że na podstawie odrębnych ustaleń Kupujący postanowi inaczej lub wynika to z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

Postanowienia końcowe
1. Umowa zawierana w oparciu o niniejszy regulamin dotyczy konkretnego i jednorazowego zamówienia – jest zawierana w celu i na czas jego realizacji.
2. Umowa zawierana jest w języku polskim.
3. Zakazane jest dostarczanie przez Kursanta treści o charakterze bezprawnym.