Google Ads Master
Wyciśnij maksymalny efekt z każdej wydanej w Google złotówki
W tym kursie pokażę Ci jak generować więcej zapytań, telefonów i sprzedaży z Google bez zwiększania budżetu. Nauczysz się jak systematycznie optymalizować reklamę, czyli z dnia na dzień zwiększać jej dochodowość.
Google Ads Master
Wyciśnij maksymalny efekt z każdej wydanej w Google złotówki
W tym kursie pokażę Ci jak generować więcej zapytań, telefonów i sprzedaży z Google bez zwiększania budżetu. Nauczysz się jak systematycznie optymalizować reklamę, czyli z dnia na dzień zwiększać jej dochodowość.
- Chcesz prowadzić najbardziej skuteczne kampanie promocyjne w internecie?
- Masz dość nieefektywnych działań w Google i wyrzucania pieniędzy w błoto?
- Chcesz, aby Twoje kampanie Google Ads wreszcie przynosiły zysk?
Zmień reklamę Google Ads w maszynkę do zarabiania pieniędzy!
Dobrze zoptymalizowana reklama w wyszukiwarce jest nieustająco bijącym źródłem nowych klientów. Do tej pory Twoje kampanie miały przeciętne wyniki i nie przynosiły dobrego zwrotu z inwestycji, gdyż nie miałaś/miałeś czasu się tym zająć? Nie szkodzi. Teraz możesz to zmienić i wznieść swoje działania w Google na wyższy poziom opłacalności.
- Prowadzisz działania w Google Ads, ale nie przynoszą Ci one zadowalającej liczby klientów?
- Wydajesz budżet na reklamy w Google, ale masz przeczucie, że Twoja reklama nie pracuje na 100% możliwości i można z niej „wycisnąć” dużo więcej?
- Ciężko Ci zapanować nad szybko znikającym budżetem?
Zmień reklamę Google Ads w maszynkę do zarabiania pieniędzy!
Dobrze zoptymalizowana reklama w wyszukiwarce jest nieustająco bijącym źródłem nowych klientów. Do tej pory Twoje kampanie miały przeciętne wyniki i nie przynosiły dobrego zwrotu z inwestycji, gdyż nie miałaś/miałeś czasu się tym zająć? Nie szkodzi. Teraz możesz to zmienić i wznieść swoje działania w Google na wyższy poziom opłacalności.
Ile można wycisnąć z Google Ads?
Kampania ecommerce
ROAS (Return on ad spent – Zwrot z inwestycji w reklamy) = 4800%
Kampania generująca leady/kontakty
Ponad 1000 nowych potencjalnych klientów miesięcznie. Koszt pozyskania klienta = 13 zł
Jak uzyskać ponadprzeciętny zwrot z inwestycji w Google Ads?
Sekretem kampanii przynoszących ponadprzeciętny zwrot z inwestycji są dwa elementy:
- Właściwa strategia biznesowa
- Zaawansowana optymalizacja Google Ads
Właściwa
STRATEGIA
Biznesowa
Zaawansowana
OPTYMALIZACJA
Google Ads
Jak uzyskać ponadprzeciętny zwrot z inwestycji w Google Ads?
Sekretem kampanii przynoszących ponadprzeciętny zwrot z inwestycji są dwa elementy:
- Właściwa strategia biznesowa
- Zaawansowana optymalizacja Google Ads
Właściwa
STRATEGIA
Biznesowa
Zaawansowana
OPTYMALIZACJA
Google Ads
Możesz wydawać dziesiątki tysięcy złotych na reklamę online, ale jeśli nie będziesz mieć odpowiedniej strategii to będą to pieniądze wyrzucone w błoto. To czego potrzebujesz to system, instrukcja krok po kroku jak WYGRAĆ BATALIĘ o serca i portfele klientów:
NA KURSIE POZNASZ
AUTORSKĄ, SPRAWDZONĄ i UNIWERSALNĄ STRATEGIĘ MARKETINGOWĄ 3P
Produkt + Platforma + Promocja
dzięki której w 3 prostych krokach przekształcisz Twój Biznes w maszynkę do zarabiania pieniędzy.
W strategii 3 P masz wszystko, czego potrzebujesz, aby Twoja reklama internetowa przyniosła zwrot z inwestycji
–
Najpierw wyjaśnię Ci co to jest Strategia 3 P i jak ją zastosować w praktyce.
Następnie przejdziemy do Kroku 1 czyli
Jak Przygotować Twój Produkt (lub Usługą) tak, aby była bezkonkurencyjna i aby klienci nie mogli się jej oprzeć.
W następnej kolejności zobaczysz
Jak zoptymalizować Platformę, czyli stronę internetową lub sklep pod Google, klienta i sprzedaż.
Wreszcie przejdziemy do Promocji czyli do Kroku 3, gdzie pokażę Ci
Najlepsze sposoby pozyskiwania klientów z internetu.
Strategia Marketingowa 3P
Możesz wydawać dziesiątki tysięcy złotych na reklamę online, ale jeśli nie będziesz mieć odpowiedniej strategii to będą to pieniądze wyrzucone w błoto. To czego potrzebujesz to system, instrukcja krok po kroku jak WYGRAĆ BATALIĘ o serca i portfele klientów:
NA KURSIE POZNASZ:
AUTORSKĄ, SPRAWDZONĄ i UNIWERSALNĄ STRATEGIĘ MARKETINGOWĄ 3P
czyli Produkt + Platforma + Promocja
dzięki której w 3 prostych Krokach przekształcisz Twój Biznes w Maszynkę do Zarabiania Pieniędzy.
W strategii 3 P masz wszystko, czego potrzebujesz, aby Twoja reklama internetowa przyniosła zwrot z inwestycji
–
Najpierw wyjaśnię Ci co to jest Strategia 3 P i jak ją zastosować w praktyce.
Następnie przejdziemy do Kroku 1 czyli
Jak Przygotować Twój Produkt (lub Usługą) tak, aby była bezkonkurencyjna i aby klienci nie mogli się jej oprzeć.
W następnej kolejności zajmiemy się Krokiem 2
Jak zoptymalizować Platformę, czyli stronę internetową lub sklep pod Google, klienta i sprzedaż.
Wreszcie przejdziemy do Promocji czyli do Kroku 3, gdzie pokażę Ci
Najlepsze sposoby pozyskiwania klientów z internetu.
Strategia Marketingowa 3P
Drugim sekretem kampanii o ponadprzeciętnej efektywności jest ZAAWANSOWANA OPTYMALIZACJA
System Google Google Ads z pozoru wydaje się banalny. Wybierasz słowa kluczowe, ustawiasz reklamy, stawki za kliknięcie i „modlisz się” o zyski. Jednak reklama utworzona na automatycznych ustawieniach najczęściej przynosi zyski nie Tobie, ale firmie Google! Prowadzenie kampanii reklamowej Google Ads bez dostatecznej wiedzy i umiejętności to jak wyrzucanie pieniędzy w błoto. Reklamy działające na automatycznych ustawieniach owszem generują kliknięcia, ale nie sprzedaże. Warto więc poznać system „od środka” oraz wszystkie „kruczki” dotyczące ustawień, aby zbudować w pełni skuteczną reklamę, która zacznie wreszcie przynosić efekty biznesowe.
Generuj zyski, a nie puste kliknięcia!
Elementy optymalizacji kampanii Google Ads
Ustawienia Kampanii
Struktura Konta
Słowa Kluczowe
Reklamy
Strony docelowe
Stawki i strategie ustalania stawek
Zaawansowane Ustawienia
Drugim sekretem kampanii o ponadprzeciętnej efektywności jest ZAAWANSOWANA OPTYMALIZACJA
System Google Google Ads z pozoru wydaje się banalny. Wybierasz słowa kluczowe, ustawiasz reklamy, stawki za kliknięcie i „modlisz się” o zyski. Jednak reklama utworzona na automatycznych ustawieniach najczęściej przynosi zyski nie Tobie, ale firmie Google! Prowadzenie kampanii reklamowej Google Ads bez dostatecznej wiedzy i umiejętności to jak wyrzucanie pieniędzy w błoto. Reklamy działające na automatycznych ustawieniach owszem generują kliknięcia, ale nie sprzedaże. Warto więc poznać system „od środka” oraz wszystkie „kruczki” dotyczące ustawień, aby zbudować w pełni skuteczną reklamę, która zacznie wreszcie przynosić efekty biznesowe.
Generuj zyski, a nie puste kliknięcia!
Elementy optymalizacji kampanii Google Ads
Ustawienia Kampanii
Słowa Kluczowe
Strony docelowe
Struktura Konta
Reklamy
Stawki i strategie ustalania stawek
Zaawansowane Ustawienia
„Połowa pieniędzy, które wydaję na reklamę jest chybioną inwestycją. Problem polega na tym, że nie wiem która to połowa”
Johna Wanamaker, uważany za pioniera marketingu
Przenieś swoją kampanię w wyszukiwarce na wyższy poziom opłacalności!
Czego nauczysz się na kursie Google Ads Master?
- jak optymalizować kampanię w wyszukiwarce, czyli systematycznie zwiększać jej efektywność
- jak stale pozyskiwać nowych klientów z Google (nawet w konkurencyjnych branżach)
- jak mądrze ułożyć holistyczną strategię marketingową 3P
- jak wybrać najbardziej dochodowe słowa kluczowe dla Twojego biznesu
- jak pisać reklamy, które same sprzedają
- jak zarządzać kampanią czyli i ustawiać stawki oraz optymalizować budżet
- jak mierzyć opłacalność, odczytywać raporty i interpretować wyniki biznesowe
- jak wychwycić kruczki stosowane przez Google i nauczysz się je omijać
- jak efektywnie prowadzić kampanię w wyszukiwarce, aby przynosiła coraz większy zwrot z inwestycji
Przenieś swoją kampanię w wyszukiwarce na wyższy poziom opłacalności!
Czego nauczysz się na Akademii Google Ads?
Co zawiera kurs?
8
Godzin materiałów wideo
39
Lekcji
3
Bonusowe webinary
Co zawiera kurs?
8
Godzin materiałów wideo
39
Lekcji
4
Bonusowe webinary
Moduły kursu
Moduł 1. Strategia 3P , czyli co zrobić, aby reklama przyniosła zwrot z inwestycji.
Lekcja 1. Na czym polega uniwersalna strategia marketingowa 3P
Lekcja 2. Jak zoptymalizować ofertę do promocji w internecie?
Lekcja 3. Jak zoptymalizować stronę lub sklep pod Google, klienta i sprzedaż
Lekcja 4. 1.4. Najlepsze sposoby pozyskiwania klientów z internetu
Moduł 2. Pomiar skuteczności kampanii w wyszukiwarce
Lekcja 1. Wybór prawidłowego celu kampanii
Lekcja 2. Jak mierzyć skuteczność i zwrot z inwestycji (ROI)
Lekcja 3. Konfiguracja konwersji na koncie Google Ads
Lekcja 4. Przegląd Konta – analiza kampanii i wyciąganie wniosków
Lekcja 5. Monitoring konkurencji
Moduł 3. Optymalizacja Google Ads krok po kroku
Lekcja 1. Podstawy optymalizacji
Lekcja 2. Jak prawidłowo podzielić konto na kampanie i grupy reklam
Lekcja 3. Zmiana ustawień kampanii
Lekcja 4. Jak znaleźć idealną grupę docelową (optymalizaja demograficzna)
Lekcja 5. Zaawansowana optymalizacja pod wybrane segmenty
Lekcja 6. Modyfikacja stawek: harmonogram, urządzenia
Moduł 4. Optymalizacja słów kluczowych
Lekcja 1. Optymalizacja słów kluczowych
Lekcja 2. Jak wybrać najbardziej dochodowe słowa kluczowe
Lekcja 3. Marka własna jako słowo kluczowe
Lekcja 4. Dopasowanie słów kluczowych
Lekcja 5. Który typ dopasowania słów kluczowych wybrać
Lekcja 6. Wykluczenia
Lekcja 7. Praca ze słowami kluczowymi i ustawienie prawidłowych statystyk słów kluczowych
Lekcja 8. Jak prawidłowo korzystać z raportu wyszukiwanego hasła
Moduł 5. Optymalizacja reklam w wyszukiwarce
Lekcja 1. Jak tworzyć reklamy, które same sprzedają
Lekcja 2. Jak optymalizować reklamy w wyszukiwarce
Lekcja 3. Formaty reklam tekstowych w wyszukiwarce
Lekcja 4. Reklama typu „Tylko połączenie”
Lekcja 5. Rozszerzenia reklam
Lekcja 6. Dwie skuteczne techniki copywritingu
Moduł 6. Jak obniżać koszty reklamy Google Ads
Lekcja 1. Aukcja, ranking, pozycja reklamy i rzeczywiste CPC
Lekcja 2. Wynik Jakości
Lekcja 3. Sposoby na poprawę Wyniku Jakości i obniżenie kosztów reklam
Moduł 7. Budżety
Lekcja 1. Budżet dostosowany do celów
Lekcja 2. Wybór strategii ustalania stawek
Lekcja 3. Budżety wspólne
Moduł 8. Bonusy
Lekcja 1. Ekspresowy Audyt konta Google Ads (CHECK LISTA)
Lekcja 2. Webinar – Poznaj kruczki reklamy w Google Ads
Lekcja 3. Webinar – Jak zrobić z Google Ads maszynkę do zarabiania pieniędzy
Lekcja 4. Webinar – Jak wycisnąć 100% z reklam w wyszukiwarce + 7 min, na których można polec
Dlaczego możesz mi zaufać?
O mnie
O mnie
Jestem Trenerem Google Ads, a szkolenia z zakresu Google Ads i marketingu internetowego prowadzę od 2012 roku
Mam 20-letnie doświadczenie w marketingu online, sprzedaży i ecommerce
Przeprowadziłam kilkaset kampanii w Google Ads o wartości ponad 5 mln zł
Na swoim koncie mam ponad 350 godzin szkoleniowych dla takich firm jak Karcher czy Siemens (B/S/H).
Od 10 lat z sukcesem prowadzę agencję Internet Planet, zajmującą się optymalizacją sprzedażowych kampanii w Google.
Jestem autorką dwóch kursów online: Akademia Google Ads i Google Ads Master
Opinie moich klientów oraz uczestników szkoleń i kursów
Jestem pod ogromnym wrażeniem, jak dużo praktycznej i ciekawej wiedzy można przekazać w ciągu kilku godzin szkolenia. Uczestniczyłem w wielu szkoleniach dotyczących reklamy, PR, internetu i sprzedaży. To prowadzone przez Ewę uważam za jedno z najciekawszych i dających najwięcej praktycznej wiedzy. Szczerze polecam wszystkim, chcącym dowiedzieć się jak stworzyć stronę internetową przyjazną wyszukiwarkom, a tym samym dotrzeć do jeszcze więcej liczby potencjalnych klientów.
iCommunication
Kurs jest bardzo merytoryczny, prowadzony profesjonalnie, przystępnym językiem, też dla laika , Ewa przez cały kurs dzieli się swoim doświadczeniem i zwraca uwagę na różne „triki” stosowane przez Google! Oprócz wiedzy teoretycznej jest bardzo dużo praktyki i sam/a uczysz się o co chodzi w tej formie reklamy. Dzięki temu też szybciej przyswajasz materiał. Ale, jest warunek musisz znaleźć czas na dokładne przejście krok po kroku przez kurs. Naprawdę warto i bardzo polecam.
Małgorzata Główka (uczestniczka Akademii Google Ads), Maamstyle
Największe korzyści z kursu to wszystkie techniczne aspekty ustawienia reklamy – stały się dla mnie jasne i zrozumiałe, zobaczyłam też co na mojej stronie może wpłynąć na skuteczność reklamy i co mogę a nawet powinnam zoptymalizować. Ja jestem bardzo zadowolona z inwestycji w kurs Ewy i szczerze go polecam.
właściciel, autocrocco.pl (uczestniczka Akademii Google Ads)
Kurs prowadzi za rękę. Wszystko jest dokładnie wyjaśnione. Można słuchać i klikać w swoim Adwordzie w tym samym momencie. Materiału jest bardzo dużo, a kurs idzie w bardzo szybkim tempie. Na szczęście można do wszystkiego wrócić i na spokojnie zrobić jeszcze raz.
Katarzyna Wardecka (uczestniczka Akademii Google Ads), Centrum Konwersacji Sp. z o.o.
„Ewa, Twój kurs to strzał w dziesiątkę. Prowadzę gabinet coachingu i hipnoterapii. Dzięki Akademii Google Ads przygotowałam własne kampanie, wiem, jak wyznaczać słowa kluczowe, wiem jak tworzyć treści, które przyciągną mojego klienta i przekonają do moich usług. Dość powiedzieć, że prawie codziennie kontaktują się mną nowi klienci, z zapytaniem o moją ofertę. A reklamy działają zaledwie miesiąc! Dzięki wiedzy na temat optymalizacji, zmniejszyłam koszty reklam o ponad 30% w stosunku do analogicznego okresu w roku poprzednim. Kurs jest rewelacyjny. Polecam każdemu, kto prowadzi własny mały biznes.”
Anna Bajorek-Dołba, Altiore (uczestniczka Akademii Google Ads)
Szkolenie prowadzone przez Ewę Chojecką to w 100% profesjonalna dawka wiedzy. Zarówno pod względem organizacyjnym, jak i merytorycznym szkolenie w pełni mnie usatysfakcjonowało. Jeśli ktoś rozważa bliższe zapoznanie się z tematem AdWords, nie może trafić lepiej. Dowie się tu nie tylko niezbędnych podstaw, ale i ciekawostek, które pomogą mu ominąć pułapki pozycjonowania i płatnej reklamy w Google. Serdecznie polecam profesjonalistom i początkującym!
www.controlfind.pl
Kurs okazał się dobrze zainwestowanymi pieniędzmi i już przynosi zamierzone efekty. Materiał przedstawiony był krok po kroku, dokładnie, na aktualnych treściach i prowadzony tak, że każdy nawet zupełny laik w temacie spokojnie sobie poradzi. Ewa jest osobą kompetentną i zaangażowaną, w trakcie kursu odpowiadała na każde zadane pytanie, a także omawiała problemy na cotygodniowym live. Gorąco polecam !!!
właściciel, www.insidestudio.krakow.pl (uczestniczka Akademii Google Ads)
Dla mnie, jako laika, najwartościowsze są realne przykłady i praktyczne informacje, które od razu, można wdrożyć w życie. Ogromna wiedza prowadzącej, łatwy przekaz i profesjonalne podejście dopełnia całości.
właściciel, www.almonis.pl
Zamów kurs
INWESTYCJA
- 8 godzin materiałów video
- 8 modułów szkoleniowych
- 39 lekcji
- 4 webinary bonusowe
- dostęp do panelu kursanta przez rok
- specjalny BONUS Kurs „Remarketing od podstaw w Google Ads”
- specjalny BONUS „Kurs reklama dynamiczna dla sklepów internetowych”
Zamów kurs
CENA PROMOCYJNA
299 zł netto brutto
- 8 godzin materiałów video
- 8 modułów szkoleniowych
- 39 lekcji
- 4 webinary bonusowe
- dostęp do panelu kursanta przez rok
-
specjalny BONUS Kurs „Remarketing od podstaw w Google Ads”
-
specjalny BONUS Kurs „Reklama dynamiczna dla sklepów internetowych”
Najczęściej zadawane pytania
Kto najbardziej skorzysta z udziału w kursie?
- Firmy B2B
- Firmy usługowe (przedszkola, szkoły językowe, gabinety kosmetyczne, hotele, biura podróży, itp.)
- Drobni przedsiębiorcy i freelancerzy (np. coachowie, psycholodzy, fotografowie, trenerzy i nauczyciele, dietetycy, styliści i stylistki, wizażystki, makijażystki, manicurzystki, kosmetyczki, projektanci wnętrz)
- Start-upy
- Małe i średnie firmy, które chcą podnieść efektywność swoich działań reklamowych w wyszukiwarce
Jak wygląda dostęp do kursu?
Kurs znajduje się na platformie internetowej. Każdy uczestnik po dokonaniu opłaty otrzyma login i hasło do panelu kursanta. Dostęp do kursu będzie możliwy w dowolnym momencie 24h na dobę. Filmy można odtwarzać wielokrotnie i uczyć się we własnym tempie.
Jaki jest zakres kursu Google Ads Master?
Zakres kursu obejmuje prowadzenie i optymalizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google. Dodatkowo w bonusach otrzymujesz dostęp do 2 kursów „Remarketing w Google Ads od podstaw” i „Reklama dynamiczna dla sklepów internetowych”. Nie omawiamy w tym kursie dodatkowych funkcjonalności takich jak: reklamy banerowe, reklamy produktowe dla ecommerce (PLA), reklamy w Gmail czy reklamy na YouTube.
Jak kurs wygląda w środku?
Kurs składa się z 8 modułów, 35 lekcji i 4 bonusowych webinarów oraz kursu „Remarketing od podstaw” i „Reklama dynamiczna dla sklepów internetowych”. Lekcje zawierają szczegółowe opracowanie jednego, konkretnego zagadnienia. Format lekcji jest różnorodny – od poradników tekstowych przez tutoriale video i screencasty. Kurs zawiera 8 godzin materiałów wideo.