Dla kogo jest ten kurs ?
Kurs polecam szczególnie marketerom oraz przedsiębiorcom prowadzącym małe i średnie firmy .
Kurs jest przeznaczony dla wszystkich, którzy chcą stworzyć krok po kroku kampanię reklamową w wyszukiwarce, a także prowadzić ją i optymalizować, aby uzyskiwać stałe efekty sprzedażowe. Kurs jest doskonałym wyborem jeśli:
- masz stronę www lub sklep, ale brak Ci odwiedzających i klientów
- próbujesz robić kampanię własnymi siłami, ale budżet szybko się wyczerpuje, a Ty nie masz efektów w postaci sprzedaży
- chcesz poznać zupełnie nowy panel Google Ads i nauczyć się z nim poruszać (stary panel wkrótce zostanie wyłączony)
- pracujesz jako marketer i chcesz poznać Google Ads od środka
- chcesz zdobyć perspektywiczny zawód
Ile czasu trwa kurs?
Dostęp do kursu jest ważny do 31.01.2022 roku
Czy kurs jest także dla początkujących i zupełnie „zielonych”?
Tak. Kurs stworzony jest z myślą o wszystkich, nawet najbardziej początkujących. Wszystko wytłumaczone jest w nim jasnym, prostym i nietechnicznym językiem. Wszystko po to, aby dosłownie KAŻDY był w stanie z niego skorzystać. Nawet jeśli nigdy wcześniej nie miałaś/miałeś styczności z marketingiem online.
Czy kurs nadaje się także dla średniozaawansowanych?
Wielu uczestników przed kursem prowadziło swoje kampanie w Google Ads samodzielnie, jednak nie przynosiły one zadowalających efektów. Osoby, które mają już początkową wiedzę są w stanie ją usystematyzować, a także nauczyć się dodatkowych umiejętności, które pozwolą obniżyć koszty oraz zwiększyć efektywność reklam.
Czy po kursie „Akademia Google Ads” będę w stanie stworzyć swoją własną kampanię w wyszukiwarce Google?
Tak! Taki jest właśnie główny cel kursu. Każdy, kto skończy kurs będzie potrafił samodzielnie stworzyć i prowadzić kampanię reklamową w wyszukiwarce Google.
Jak wygląda dostęp do kursu?
Kurs znajduje się na platformie internetowej. Każdy uczestnik po dokonaniu opłaty otrzyma login i hasło do panelu kursanta. Dostęp do kursu będzie możliwy w dowolnym momencie 24h na dobę. Filmy można odtwarzać wielokrotnie i uczyć się we własnym tempie.
Jak wygląda kurs w środku?
Lekcje zawierają szczegółowe opracowanie jednego, konkretnego zagadnienia. Format lekcji jest różnorodny – od poradników tekstowych przez tutoriale video i screencasty.
Czym różni się wariant Bestseller od Premium VIP?
Wariant Bestseller w cenie 1499 zł netto (1843,77 zł brutto) zawiera:
- multimedialny kurs + materiały dodatkowe
- dostęp do panelu kursanta do 31.01.2022
- certyfikat (wystawiany po ukończeniu kursu)
Wariant Premium VIP / Indywidualny w promocyjnej cenie 3999 zł netto (4918,77 zł brutto) zawiera:
- multimedialny kurs + materiały dodatkowe
- dostęp do panelu kursanta do 31.01.2022
- certyfikat (wystawiany po ukończeniu kursu)
- indywidualny audyt oferty
- indywidualny audyt strony lub sklepu
- konsultacje online (uczestnik ma prawo do skorzystania 2 konsultacji online. Każda konsultacja trwaj masymalnie 60 minut. Termin konsultacji musi zostać uzgodniony ze Sprzedającym oraz musi się mieścić w terminie do 31.03.2021.
- bezpośrednie konsultacje mailowe w zakresie tematyki kursu w trakcie trwania kursu (w trakcie 6 miesięcy od zakupu kursu). Maksymalna ilość konsultacji mailowych dla jednego Kupującego to 10.
- audyt stworzonej podczas kursu kampanii w wyszukiwarce. Termin audytu musi zostać ustalony przez Kupującego oraz Sprzedawcę. Maksymalny termin audytu to 31.03.2021.
Jaki jest zakres kursu Akademia Google Ads?
Zakres kursu obejmuje tworzenie i umiejętność prowadzenia i optymalizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google.
Nie omawiamy w tym kursie dodatkowych funkcjonalności takich jak: remarketing, reklamy banerowe, reklamy produktowe, reklamy w Gmail czy reklamy na YouTube.
Program kursu jest dostępny tutaj
Czy kurs jest aktualny?
Kurs został stworzony w 2019 roku. W kursie pokazuję wszystkie funkcjonalności oraz etapy budowania reklamy w wyszukiwarce w nowym panelu reklamowym. Materiały zawarte w kursie mogą jednak nie być w 100% zgodne z panelem Google Ads, którym posługuje się kursant. Może to mieć związek z jedną z poniższych przyczyn:
- Panel Google Ads kursanta zawiera funkcje, które nie są omawiane z kursie
- Niektóre funkcjonalności Google Ads mogły zostać przeniesione w inne miejsce w panelu
- W czasie pomiędzy ostatnią aktualizacją kursu a korzystaniem z kursu przez kursanta mogły nastąpić zmiany w panelu oraz obsłudze systemu Google Ads, które nie są uwzględnione w kursie
Jak mogę zapłacić za kurs?
Istnieją 2 formy płatności
- Przelew online
- Pay Pal
Płatności online obsługuje wiarygodny serwis TPay.
Czy można płacić w ratach?
Istnieje także możliwość płatności ratalnych, kgtórte obłsuguje serwis TPay. Rat udziela Alior Bank. Aby skorzystać z płatności ratalnych Wybierz w czasie płatności ikonę „Raty Tpay”. System płatności ratalnych jest omówiony na stronie
https://support.tpay.com/pl/faq/jak-dokonac-zakupu-na-raty
Czy otrzymam fakturę VAT?
Tak, faktury są generowane automatycznie na dane podane w formularzu zamówienia.